Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 11:53:18 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08380 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Lalli küla, Kelluka 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Juurdepääs ja avalikult kasutatava tee 
kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27185968>  (menetlus nr: 
458892), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister